16 Ekim 2012 Salı

Blog işi, ciddi bir iştir... mi?

Evet ben blog işini çok ciddi bir iş olarak benimsediğim için yazmıyorum hiç bloguma işte!? Neden? dersen ey okuyucu çünkü, ciddiye alıyorum, yarım yamalak, üzerinde iyi düşünülmemiş şeyler yazmayayım diyorum içten içte, e öyle olunca da yazmıyorum/yazamıyorum... Konu bütünlüğü olsun arzusundayım ama konular bütün bütün gelmiyor ki işte, her yönden ve her türlü maceralar yaşanıyor hayatta :)

Bu gidiş, iyi bir gidiş değil, bu nedenle de blog tutmakla ilgili felsefemi değiştirmeye karar verdir, bu yeni durumu ne kadar içselleştirebileceğimi ve daha sık yazmak konusunda ne kadar başarılı olacağımı elbette zaman gösterecek.  Ama şu andan itibaren daha az ciddi bir iş bu blog işi, keyfime göre ve karışık kuruşuk yazacağım konu çıktıkça! "E arkadaş, kafamız bulaşık teline döndü yaf!" derseniz de sorumluluk kabul etmiyorum.

İkinci kez yelkenler fora diyeyim bari! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder